It is that time of the year again

Imorgon, tisdag den 2 juli, fyller jag år. Det är jag lite orolig för. Inte så mycket för själva årsfyllandet, för det kan jag ju inte slippa undan hur jag än gör, men mer för att jag är rädd för vad min kropp ska hitta på för nåt att ge mig i present i år.
 
Förra året fick jag ju ryggskott precis just på min födelsedag. Det kändes inte så himla ungdomligt och 23-årigt så nu är jag lite nojjig för vad jag ska råka ut för nu när jag blir ännu äldre. Jag googlar därför på benskörhet, Alzheimers och andra klassiska ålderskrämpor. För att vara på säkra sidan alltså, för att vara förberedd för vad jag nu kan tänkas råka ut för imorgon.
 
Så bring it on, mitt 24:e levnadsår. Jag har ätit mina vitaminer som en duktig tjej hela året. Jag är beredd!
 
I huvudet på My | |
#1 - - Björn:

"Lilla My kan vara riktigt glad,
för hon har ätit sin gröt var dag(?)".
Upp till bevis, det är på julafton och födelsedagar gröt-, vitaminkontot läses av! ^^

#2 - - Björn:

Och den efterblivna stavningen bjuder jag på, eftersom jag förmodligen kommer att straffas på min egen födelsedag... Suck.

Svar: Var är den efterblivna stavningen? / mvh uppenbarligen också efterbliven
Myaraq

#3 - - Astarkvedja:

Gratulerer med dagen!

Svar: Tack :)
Myaraq

#4 - - Agnetha:

Grattis My!!! Hoppas att du slipper någon (hemsk) farsot kommande år. Eller alla kommande år för den delen :-)

Svar: Tack! Jag klarade mig bra, känner mig fortfarande spänstig och ung ;) :)
Myaraq

Upp