Kids - don't grow up

Sådär ja. Nu har jag varit 23 i lite över 2 dygn. Let's talk ålderskrämpor.

Jag har sedan i måndags haft väldigt ont i ryggen. Alltså inte lite ont, utan väldigt väldigt ont. Eftersom detta uppkom i direkt samband med min födelsedag ligger det väldigt nära till hands att skylla på ålderdomen.

Vad annars? I natt var jag tvungen att gå upp för att gå och kissa. Har inte hänt innan. Igår fick jag kramp i vaderna när jag var ute och sprang. Har inte hänt innan. Idag glömde jag min inköpslista två gånger. Det har visserligen hänt förut, men glömskhet är ju tätt sammankopplat med Alzheimers som är tätt sammankopplat med ålderdom. Ja ni hör ju. Tant är gammal.

I huvudet på My | |
#1 - - ann:

he he...så bare vent til du bliver 50...det er da trøstesløst at tænke på hva? ;)

Svar: Haha ja det stresser lidt men det er nok højst tilfældigt - plejer normalt at være meget tilfreds med mig selv og min alder. Men liiiige nu er det ikke helt til at overskue, haha! :)
Myaraq

#2 - - Lebanezza:

Haha gilla :)

Upp