Min sambo Dolph

Jag skäms.  Jag har glömt att berätta en sak för er.

Några av er vet säkert att jag har en sambo. Jag har skrivit om det här. Men vad ni kanske inte visste är att vi har bott ihop i ett år nu. Och det, kära vänner, är riktigt stort. Det är stort för jag har inte lyckats haft en sambo som jag inte har råkat slå ihjäl på väldigt länge. Det var ju den där hemska branden för många år sedan och efter den ville jag inte riktigt skaffa en ny sambo. Det gör liksom för ont.

Men jag fick tids nog en ny sambo. Dolph heter han. Och Dolph och jag firade ett år ihop den 27 mars, men jag glömde att uppmärksamma det.

Jag uppmärksammar det nu. Dolph - tack för att du finns. Du passar in så bra i mitt vardagsrum. Tack för att du inte har dött. Jag älskar dig.

Jag & Dolph

I huvudet på My | |
#1 - - men det får man väl inte säga i det här landet:

Vad fina ni är tillsammans! :)

#2 - - AnnaWK:

Vad skönt att Dolph fick lite uppskattning. Bättre sent än aldrig.

#3 - - AnnaWK:

Och nej jag wordfeudar egentligen inte, har inte ens en smartphone, bara lånade min mammas en stund igår. Eller vi satt alla tre (jag, mamma och lillebror) och spelade mot Louise som hade tråkigt på bussen upp till Stockholm. Tre mot en, hehehe.

#4 - - Astarkvedja:

My og Dolph, altså. Fantastisk! Gratulerer!

#5 - - Rebecca:

Jag älskar dig.



Det var det sötaste jag har läst.

Upp