Jag tror att jag faktiskt kan ha fått stryk av ett vildsvin

Emelie lämnade en kommentar på det där inlägget där jag klagar över att min ansikte är vanställt. Hon skrev att jag, ironiskt nog med tanke på rubriken, kunde ha fått svinkoppor.

Tack vare google kan ju alla människor bli inbillningssjuka, men efter en snabb koll tror jag faktiskt det är det jag har fått. Jag ringde min faster (som är sjuksköterska) för att verifiera och hon gav mig massa förhållningsorder. Bland annat: "Du får inte hålla på och pussas och sånt".

Det enda roliga med de här äckliga bakterierna är att jag kan hota folk om de inte är snälla mot mig.

"SA DU ATT DU VILLE HÅNGLA ELLER?!"

Smittohärd

I huvudet på My | |
#1 - - manda:

usch, jag hade svinkoppor för nåra år sen, mindre kul alltså...

#2 - - Astarkvedja:

Be nice, or I will KISS you!

Som å være tilbake på barneskolen igjen, med andre ord.

#3 - - thidan:

Givetvis! Skriv på du ;)

#4 - - Rebecca:

Usch då. Du som aldrig blir sjuk. Hur hände detta?



Åh! Jag ska ringa dig! Imorgon? När är du ledig?

#5 - - Sofia:

du kan få den bilden av mig om du är snäll :D

#6 - - AnnaWK:

Hemma hos oss kan man faktiskt bli attackerad av vildsvin, finns en hel flock i närområdet. Lagom läskigt (fast än så länge har jag bara sett dem när jag kört bil).



Sv: Ja det är ganska smidigt faktiskt :)

#7 - - ida:

haha. rart!

#8 - - Hääna Banääna:

Haha, mys! Jag tänkte faktiskt också att det kunde vara det, en kompis hade det för något år sedan, verkar lagom trevligt ;) Men det är ju alltid kul att kunna hota med pussar! Som dagis all over again ;)

#9 - - Gaymasen:

Haha, bästa "AKTA DIG... ANNARS!" ;)

#10 - - anne:

I Amerka får de antibiotika mot det där...

#11 - - Emelie:

Trevligt att jag kunde hjälpa till;) Hoppas du blir av med dem snabbt, för det där är ju verkligen ingen höjdare (som du förmodligen redan har reflekterat över)...

Upp