Hej och babbel och hejdå.

Alltså. I flera veckor har jag tänkt att jag ska ta mig i kragen och skriva ett himla blogginlägg men jag kommer mig inte för. Och nu när jag äntligen tagit mig samman och faktiskt planterat mig framför en dator och loggat in på blogg.se så är min hjärna alldeles tom!
 
Hur i all sin dar gjorde jag förr om dagarna? När jag skrev saker här varendaste liten dag - till och med flera inlägg om dagen! Knäppt. Men jag antar att det mest handlar om att bara komma igång igen. Och att bara göööööra det.

Men jag har en himla massa dumma ursäkter hela tiden. Texilempel så h a t a r jag min design. Jag hatar hatar hatar den och villl inte se på den. Det är såklart inte så motiverande. Jag önskar jag var estetiskt lagd och bara kunde slänga ihop en ny header (en sån där snygg illustrerad allra helst) och HTML-trolla ihop en ny frääääsch design men jag är faktiskt rätt så himla dålig på nästan allt med teknik. Och estetik. Typiskt dålig kombination när de kommer till bloggdesign.

Menjodåsåatt... Nu har jag tappat den lilla röda tråd jag hade en önskan om att ha i det här inlägget så jag ger mig nu. Ni får titta på en vårig bild från när jag drack mitt förmiddagskaffe i solen igår. Så kommer jag tillbaka en annan gång. Förhoppningsvis snart. Men jag lovar inget.
 
 
I huvudet på My | |
Upp