International Coffee Day

Edit 09:08: Jag har nu fått lära mig att internationella kaffedagen var igår, den 29:e september. Jag är mycket mycket ledsen för att jag har missat den dagen. Men jag dricker kaffe ändå!
 
Hej vänner! Jag tittar bara in här snabbt för att påminna er om att det är Internationella Kaffe-dagen idag. Ännu en viktig dag att fira!
 
Jag firar såklart på bästa möjliga sätt och förklarar min förstaste morgonkaffekopp evig och stor kärlek. Det kan ni göra med. Eller så kan ni fira utan att pose:a urfånigt med en kaffekopp. Det gör ni som ni vill såklart.
 
Ser ni kärleken?
 
Om ni inte vill pose:a urfånigt så kan ni kanske nöja er med att bara njuta lite extra av kaffet idag. Det gör jag nämligen. OCH pose:ar urfånigt samtidigt. (Men det är bara för er skull.)
 

Förrsten så tror jag att jag att det kan vara en bra idé att jag kanske dricker upp kaffet i koppen innan jag ger mig på att författa blogginlägg. Men för all del. Godmorgon och glad internationell kaffedag!
I huvudet på My | |
#1 - - Sonja:

vi ska ju gå på cafe nån dag! kanske jag dricker kaffe då, trots att jag får ångestliknande symtom av kaffe

Svar: Café låter bra, men vi kanske ska undvika kaffe då? För att få de bästa förutsättningarna för vår förstaste dejt.
Myaraq

#2 - - Sonja:

det är lugnt om jag dricker typ mocca latte , för jag tror att det inte är så mkt kaffe i sådan. värre vore dt om jag körde expresso-shots för då skulle dejten sluta med att jg ligger nedbajsad under bordet och gråter (kanske) (lets avoid that)

Svar: Haha! Ja det kanske vi ska försöka undvika. För övriga cafébesökares bästa också. http://theoatmeal.com/comics/coffee här är förresten lite goa fakta om kaffe :) Och du? När ska vi dejta? Jag har internetstalkat dig förresten. Du behöver inte bli rädd och inte heller acceptera.
Myaraq

Upp