Kaos, löv-love och Maria Montazami.

Det har varit tyst här på bloggen ett tag. Fast med avbrott i tystnaden för att uppmärksamma viktiga dagar såklart. Men ni kanske undrar vad jag sysslar med om dagarna nu för tiden?
 
Jo. Jag bor i flyttkaos och spenderar mycket tid med att rota i flyttlådor och att försöka sluta bli rädd för ljud som huset gör på kvällarna så fort det blir mörkt.
 
Första kvällen i nya hemmet

Sen så har jag jagat fina löv att fotografera. Jag hittade ett som jag blev orimligt kär i och som jag tog med mig hem.
 
 

Och sen har jag träffat Maria Montazami!(!!!) Visste ni att hon är typ galet långt? Det visste inte jag men det vet jag nu. Hon är superdupermegalång och blond och känd och jag kände mig mycket kort, brunhårig och okänd brevid. Men det är jag ju i och för sig också. Så allt är väl i sin ordning antar jag.
 

 Ja, sen så köper jag förstås massa stickade tröjor, jobbar, går höstiga promenader i skogen och sånt där. Ni vet. Det gamla vanliga.
I huvudet på My | |
#1 - - Banana:

Maria Montazami alltså, wow. Väääääldigt lång ser hon ut.

Alltså, flyttkaos. Jag känner med dig. Det är ju kul att få nytt boende men SOM jag hatar själva flyttandet. Lycka till!

#2 - - Magnus:

Note to self: Inte skriva nåt om "bra höjd för att motorbåta henne".

Upp