Jag har en fluffig tröja och så är det bara

Igår förmiddag frös jag superdupermycket när jag kom till jobbet och fick låna en kollegas fleecetröja. Och kära kompisar, det var minsann ingen vanlig fleecetröja. Det var en fluffig och mjuk en!
 
Den var så fluffig och mjuk att jag naturligtvis förälskade mig i den och gjorde det till mitt nya livsmål att jag också måste ha en sån fluffig och mjuk tröja. And thus it began - The Great Search for a Fluffig Tröja. Jag sökte och sökte och sökte och till sist fann jag en på Intersports hemsida. En rosa. Nämligen den här:
 
 
Men till min stora sorg var tröjan slutsåld på Internet och jag blev ledsen såklart. Så döm om min förvåning och stora glädje när John kom och hämtade mig efter jobbet och lite lurigt bad mig kolla i bagageluckan. Där låg den! Han hade i smyg åkt och köpt den till mig. Det var den allra sista fluffiga tröjan i min storlek! Och nu är den min!
 


PS: Jag har förstått att det finns folk därute som tycker att fluffiga tröjor är förbjudet och/eller alternativt "det fulaste som finns" men till er kan jag bara säga att ni har fel. Den här tröjan är det absolut skönaste jag har. Och så är den superdupermegavarm. Plus - den är rosa, så den är automatiskt fin.
 
PPS: När jag var 11 år hade jag ungefär en sådan här tröja och då var det några tjejer i min skola som mobbade mig och kallade mig rosa gris. Det var otrevligt gjort och jag blev jätteledsen så OM ni nu tycker att min tröja är ful så kan ni väl hålla det för er själva.

PPS: Fast om ni har något snällt att säga får ni såklart jättegärna säga det. Då blir jag glad.
I huvudet på My | |
#1 - - Roos:

Jag har också en rosa flufftröja!! Fin eller ej, den är så sjukt varm och gosig att det inte spelar nån roll :))))

#2 - - Tjalle:

Jag är avundsjuk. Finns det one pieces i samma material? Jag bryr mig inte om att jag kommer se ut som en gravid barbapappa, jag vill ha den och bo i den och aldrig frysa igen. För alltid.

#3 - - Queen Tiara:

OMG JAG VILL OCKSÅ HAAAAA!!!!! <3

#4 - - Banana:

Jag blev genast sugen på en egen flufftröja, man ser ju på den hur skön den är. Och, du har så rätt, rosa = automatiskt fin.

Upp