Gräsänkling

I helgen har min pojkvän varit bortrest och jag har fått gräsänkliga bäst jag vill.. Och det har jag gjort minsann! Jag har levt klyschan fullt ut faktiskt. Och om någon av er inte riktigt känner att ni förstår vad jag menar så  har jag punktat upp det för er så ni kan läsa the pros and cons med bortrest pojkvän.
 
Bra grej med bortrest pojkvän: Tjejmys, skvaller, ansiktsmasker, Sex and the City, doftljus, shopping, rödvin, choklad och rosa fluffiga saker.
Dålig grej med bortrest pojkvän: Bortrest pojkvän.
 
Alltså. Jag kan väl säga att det är mysigt att "go all in" på östrogenet någon gång i bland såhär men att jag ju saknar honom och hur han äter upp all choklad och byter kanal och sånt där. Jag vet det är nyttigt och sakna varandra etc. men jag tycker faktiskt att det ska bli skönt att han kommer hem nu. Jag menar SÅ BRA är Sex and the City faktiskt inte, chokladen kan han gott få vara med och äta upp och den rosa filten finns här ju oavsett.
 
Jag hade ingen bild till det här inlägget så ni får en på mig när jag ser lite ut som en cockerspaniel.
I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

Vänta!
Tänkte du tipsa om en "bra" gratissida? Eller kanske någon tävling?
Eller be mig följa dig på Bloglovin'? Eller fråga mig hur jag mår fast du verkligen inte bryr dig?

Long Hair, Don't Care. Så låt bli är du snäll.

#2 - - AnnaWK:

Men nej! Ååååh... Kom visst åt en knapp lite för tidigt.

Det jag skulle säga var: en söt cockerspaniel!

Svar: Haha! Voff voff.
Myaraq

#3 - - Gaymasen:

DUTTI DU äääär!!!

Och jaaa fika snart tycker jag att vi ska fixa :)))

Ps. FINIIIS!

Svar: FIKA SNART! MED BEX? JA?
Myaraq

#4 - - Lillsyrran:

Sex and the city? Vad hände med filmer med heta halvnakna män i? Det är väl ändå de ultimata tjejfilmerna? Vill gärna tipsa om "Magic Mike" inför nästa tjejkväll...;)

Svar: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Magic Mike. Jag är kär i honom. Jag har sagt det till min pojkvän också. Att jag är kär i honom OCH i Magic Mike. Vet inte riktigt hur han tog det men sanningen måste fram.
Myaraq

#5 - - Ellet:

Åh ja det är ju det fina, att det händer så sällan. Runt fyratimmarsstrecket släpper det sköna i att vara ensam hemma och det blir bara blasé liksom. Kanske inte supersaknar, men liksom.. Meh. På den tiden har jag alltid hunnit avverka att klippa håret i badrummet med en sliten papperssax, bada och spela hög musik och sen ja, tittar på TV. Då kan han ju lika gärna vara hemma!

Svar: Men ELLER HUR? Även om han byter kanal och sånt där.
Myaraq

Upp