Tre semesterveckor är minst 1585 procent kortare än tre novemberveckor. Minst alltså.

Imorgon är det back to basics igen. Och eftersom jag ju nu ska börja jobba igen så förklarar jag härmed sommaren för överstånden och färdig och slut. På så sätt känns det inte riktigt lika jobbigt.
 
Det har verkligen hänt mycket under de här tre veckorna av ledighet. Jag började med att njuta av fint svenskt sommarväder på allra bästa sätt - i fina fina skärgården hos några vänner med krabbfiske, sjöstjärnejakt, grillkväll och massvis med skratt. Och sen var det plötsligt ett helt år sen jag och John blev tillsammans och det är minsann en himla fin anledning att fira! Dagen efter det bar det iväg på 2 veckors semester i Turkiet med allehanda äventyr och poollekar, snorkling i havet, båtutflykter, turkiska spaupplevelser, god mat, en dagstur till Grekland och ön Kos skratt, nya vänner, kronisk blå himmel och lata dagar. Det var perfekt. (Fast kanske lite lite lite för varmt faktiskt.) Och i fredags, när vi precis hade kommit hem fick vi äntligen nycklarna till vårt nya hem. Ett gult radhus med en blå dörr och plats till massa drömmar.
 
Fint så det förslår faktiskt! Vad har ni gjort?
 
Här har ni lite bilder från semesteralbumet. (Ja jag brukar ju slänga in massa bilder när jag har blioggat dåligt. Och ni brukar ju acceptera ursäkten och kommentera lite mer när jag har gjort det så vi kan väl göra som vi brukar nu?)
 
 

 
 
 
 
I huvudet på My | |
#1 - - Freedomtravel:

Ser ju ut som en toppensemester! Romantiskt och nice på alla sätt :) Vad vi gjort? Jaa... vi har sålt vår lägenhet och köpt en husbåt som vi flyttat in i permanent (husbilen runt hörnet förstås). Så nu inleds en ny gungande era ;)

Svar: SPÄNNANDE! Åh det kan bli många nya äventyr där förstår jag!
Myaraq

#2 - - Roos:

Det låter som en perfekt sommar!! Älskar siluettbilden på er :-) och visa bild på ert nya hem!

Svar: Tack! :) Ja jag ska försöka visa bilder sen när det är klart.
Myaraq

#3 - - Britt:

Men kan man ha det bättre? Sol, bad, värme, resa och romantik...

#4 - - Tröttheten:

Ser gött ut! Jag har bara packat upp efter flytten och väntat på Ärtan. Vill också se bild på nya hemmet!

Svar: Grattis till Juno! Ja ni ska få bilder när vi är inflyttade.
Myaraq

#5 - - Therese/zill:

OJ! Du har inte legat på latsidan, trots semester :). Grattis till radhuset! Jag är sjukt avis, men jag antar att det kommer radhus-tider för mig & min sambo också :).

Svar: Ja det gör det säkert :)
Myaraq

#6 - - Banana:

Grattis till huset! Sista bilden är ju bara föööör fin =)

Svar: Tack och tack!
Myaraq

Upp