Återkomsten

Är ni kvar?
 
Jag har, som ni kanske märkt, inte varit här på sisådär 1,5 månad. Men nu tänkte jag göra en ambitionshöjning och försöka mig på en comeback. Jag har hört att kändisar kan göra sånt.
 
Egentligen trodde jag att jag skulle kunna redogöra vad jag har gjort av all min tid sedan sist men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag har gjort. Och det är lite det som orsakade den här "bloggpausen" från första början för jag har liksom känt att jag lever i ett sorts hamsterhjul och att jag inte alls passar som en hamster. Och det kan man ju tycka är en helt normal reaktion för jag är ju faktiskt ingen hamster. Så. Ja. Ni vet. Då är det lätt att få en mindre identitetskris och börja ifrågasätta det ena och det andra här i livet.
 
Men det var då och nu är nu och jag tänkte hänga lite med er igen! Är ni med? Skriv "hej" i kommentarsfältet. Eller skriv för all del vad ni känner för. Gör nåt bara, så jag vet ni är med. Ja?
 
Hej jag har en halsduk
I huvudet på My | |
#1 - - Linda:

Hja!

#2 - - Magnus:

Hej och hå. Vi är med!

#3 - - Astarkvedja:

Du er tilbake! Nå ble jeg glad!

#4 - - Björn:

Snygg halsduk! :) (Iceman)

#5 - - Therese/zill:

Tjoo!
Välkommen tillbaka. Hoppas du haft det bra under din paus! Du har varit saknad.

#6 - - grobra:

Jadda :-)

#7 - - Jennifer:

Wii! Welcome back änna :)

#8 - - Roos:

Ja!

Svar: JA! :D
Myaraq

#9 - - AnnaWK:

Nu blev jag allt avundsjuk på din halsduk. Är den lika mjuk som den ser ut att vara?

Svar: Ja! Den är faktiskt det. Mjuk och fluffig, röd, ny och fin. Jag tror jag ska gifta mig med den.
Myaraq

#10 - - Agnetha:

Hej! Jag har också en halsduk. Kul att du e tebax!

Svar: Vilkem fäääärg? :)
Myaraq

#11 - - men det får man väl inte säga i det här landet:

Tjenis penis! Borde också ta mig i kragen.

Svar: Gört!
Myaraq

#12 - - Paula:

Hej syster liten :)

#13 - - hisonetruelove.blogg.se:

Hej, jag tycker inte det är kallt nog för halsduk än ;b Men när man är uppvuxen på en ort där det är mycke snö och minus från slutet av oktober till slutet av maj så bli man härdad :D

#14 - - Gaymasen:

DET VAR LA PÅ TIDEN!!! ;-)

Och som alla andra - då jag måste härmas - SNYYYGG halsduk!! :D

#15 - - Mira:

Hej! Jag är med!

#16 - - Vonkan:

Jag är med :)

#17 - - Banana:

Jupp, är med, om än några dagar efter din comeback.

#18 - - clara:

asasara! är med, såklart. <3

#19 - - Matilda:

Halli hallå!

Upp