Eskimo says hello

Ja okej. Comeback var ju kanske att ta i. Om inte jag kan försöka säga att jag egentligen gjorde en helt sjukt mäktig comeback, men jag gjorde den ninja-style så ni har inte märkt nåt. Köper ni det? Att jag gjorde ninja-comeback?

Jag har sysslat med en del olika grejer sen sist. Jag har till exempel varit en vecka i Israel och badat, gått på ett megastort bröllop, lärt mig att säga "nej" på hebreiska, råkat kasta en frisbee i havet (4 gånger och då fick jag inte vara med och leka längre), flutit som en korkskruv i Döda Havet, gullat med en bebis, solat mig brun och njutit av solen.

Och sen har jag förstås varit hemma och förundrats över hur mycket det kan regna i Göteborg på hösten. Och jagat löv som ramlar ner från himlen, kramats, köpt mysiga tröjor och sånt. Ja, ni vet. Sånt som man gör på hösten. Vad har ni gjort sen sist?
 
Obs: Bilden är inte från Sverige.
I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

Jag har fött barn sen sist :)

#2 - - Freedomtravel:

Välkommen tillbaka! Det låter ju som att du haft fullt upp, minst sagt. Vi har väl hängt lite i Reykjavik bland annat.

#3 - - Therese/zill:

Nämen, hej!
Välkommen tillbaka.
Sen sist (när var det sist?) har jag hunnit slita mitt hår på jobbet, boka en utlandsresa, börjat med årets julkort osv osv.

Upp