Det är fredag. Och det är sjukt mycket morgon.

Dygnet är 7,5 timmar gammalt och jag har hittills:

- sovit ungefär 3,5 timmar
- legat i sängen och försökt sova i ungefär 1 timme
- gått 11,7 km
- ätit frukost
- bloggat

Fun fact: Klockan 06:38 skrev jag följande mening: "Jag gick 7.3 km i morse". Bara det att gå någonstans över huvud taget vid den tiden är ju ovettigt. Men det sjukaste är nog att jag sedan skrev "och nu står mätaren på 4.1 km men jag är strax hemma igen".

Nyckelord: [i morse] och [hemma igen]

Ni förstår, jag vaknade klockan 04:41 i morse. Efter att jag hade legat och vridit mig i sängen ett tag gav jag upp det där med att försöka sova och begav mig ut på skogspromenad. När jag hade gått de första 7.3 km och kom hem igen kände jag att jag liksom fortfarande hade "umphf" kvar benen. Sen är det ju sjukt fint väder så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå lillrundan på 4,4 km också. So I did. Och nu sitter jag och dricker morgonkaffe.

Och vet ni? Jag är sådär vidrigt pigg som man nästan bara kan vara när man har sovit 3,5 timmar. Det här kan knappast vara friskt.

Promenadbild från en annan dag

I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

Nej det är inte friskt. Sluta med det där. Jag tyckte jag var hurtig som flyttat bilen typ 100 meter och skrivit klart och skickat in en hemtenta. Men jag gick upp vid halv åtta.



Och JAAAA självklart tar vi en dejt på Lejonet och Björnen inom en snar framtid!! Är det glass involverat kommer jag alltid som ett spjut!

#2 - - Gaymasen:

Låter inte normalt att vilja gå ut så tidigt. ;-)

#3 - - pelle:

Imponerande jävlar du!



Fast det där med att vara pigg efter 3,5 timmar känner jag igen. Jag är ofta piggare efter lite sömn än efter 8-9 timmar. En är säkert pensionär eller något.

#4 - - Rebecca:

Du är inte frisk hjärtat :)

Upp