Gissa sambandet

Den som kan gissa sambandet mellan de tre bilderna nedan vinner pris.


Ledtråd: Många nattliga timmar när jag har legat och funderat på hur jag bäst kan mörda ihjäl varenda mås på hela min gård. Faktiskt funderade jag på hur jag skulle kunna döda varenda satans mås i hela världen.

(Priset är ära och berömmelse förresten.) (Hoppas inte ni förväntade er en maffig goodiebag eller liknande.) (Jag har nog sett hur det gått till i andra bloggar.) (Men så blir det alltså inte här.)
I huvudet på My | |
#1 - - Björn:

Eftersom måsar är svåra att nås och skyddas av vissa lagar, tror jag du listar ut en hemlig plan för att straffa den första som vill skoja till det och säga "hur mås det idag?" ;-)

#2 - - Magnus:

My är trött för att ingen diskar kaffekopparna efter sig på Mys jobb, så att hon tvingas dricka vatten istället?

#3 - - AnnaWK:

Luftgevär är ett effektivt sätt har jag hört.

#4 - - Linda:

Jobbet är så rövatråkigt att man måste hinka kaffe för att hålla sig vaken!

#5 - - Gaymasen:

BUHUUUU! ;-)

#6 - - anne:

Du tänker kasta muggar och termosar på måsen och sedan dokumentera varje död mås? :)



Sv. Det vet jag väl att det inte var men jag tyckte det var riktigt roligt!!!



Härligt att se dig igen, härligt med unga, bubbliga människor! :)

#7 - - AnnaWK:

Vattenmelon på Ica Maxi = 5kr/kg.

Upp