Det här är en inspirerad, träffsäker, intresseväckande rubrik

Men herregud vad ska vi PRATA om?! Jag kommer verkligen inte på nåt. Nej. Ja. Hej. Jag har en blå cykel. Idag är det tisdag. Spotifylista för juli 2012. Family guy är nästan alltid roligt. Mina byxor gick sönder idag. Jag har haft fåglar i min lägenhet 3 gånger nu, alla gånger bajsade de jättemycket. Ryggskott gör ont. Min nya TV låter konstigt när man stänger av den men det är normalt. Jag ska vara tyst nu.

I huvudet på My | |
#1 - - frikadellen:

Din rubrik påminner om när det blir grus i maskineriet på SVT och det står en rubrik för nyhetsinslaget som heter "Rubrik" och sedan "Underrubrik" Man bah daaaah.

Svar: Jag är alltså på SVT:s nivå. Jösses.
Myaraq

#2 - - Banana:

Jag har aldrig haft fågel i min lägenhet.

Svar: Jag har vid tre tillfällen haft en liten gråsparv här. Jag börjar tro att det är samma fågel och att den har något otalt med mig. På riktigt alltså, för det är inte normalt att trycka sig in igenom en så liten fönsterspringa för att sedan flyga omkring och bajsa ner allt den kommer över.
Myaraq

#3 - - frikadellen:

Vänta!
Tänkte du tipsa om en "bra" gratissida? Eller kanske någon tävling?
Eller be mig följa dig på Bloglovin'? Eller fråga mig hur jag mår fast du verkligen inte bryr dig?

Long Hair, Don't Care. Så låt bli är du snäll.

#4 - - frikadellen:

NEj det blev fel ovan. Och inte heller var det meningen att låta tykan ovanför det heller. Du är helt klart över SVTs nivå. Våga inte tro något annat!

#5 - - frikadellen:

*tyken

Gah

Upp