En pressy

Jag fick en pressy i min mailkorg på min födelsedag. Den passar hemskt bra att visa upp i här bloggen så jag tänkte göra det.

Jag gick nämligen i samma klass som en fantastisk tjej som är världsklass på att rita. I Paint. På min födelsedag fick jag således ett sms där det stod att jag skulle kolla min mail.


Hallå eller? Kolla vad stiligt! Blommorna är mina favoritblommor som växer på Grönland. Och så har hon lyckats trycka in både Poseidon och berget Sermitsiaq som är kännetecknande för Göteborg och Nuuk. Och kom igen - vem gillar inte ugglor? Genialiskt.

Vad tycker ni?
I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

Klart vi tycker tummen upp!

#2 - - Astarkvedja:

Kjempestilig! Imponert!

#3 - - Astarkvedja:

Kjempestilig! Imponert!

#4 - - Roos:

Grymt snyggt!! fattar inte hur folk kan skapa sånt i paint..

Svar: Men eller hur?! Jag kan inte ens göra streckgubbar i Paint och hon ritar regelrätta konstverk liksom.
Myaraq

#5 - - frikadellen:

jag tycker du ska ha den som header!

Svar: Det är tanken. Jag ska bara få tummen ur och försöka ta mig samman att fixa ihop en runt-omkring-design till den. Och det kan ju.. Eh.. ta ett tag.
Myaraq

Upp