Bättre sent än aldrig?

Jag veeet att jag borde ha skrivit om detta för länge sedan enligt den outtalade bloggegeln om tidsintervallet från att det skedde tills att det blev ett blogginlägg men jag har liksom glömt bort.

I vilket fall som helst lovade jag er ett inlägg om den där veckan jag tillbringade i sommarstugan. Jag har inte så mycket att säga om det egentligen. Det var fint. Det var korsordslösning till morgonkaffet, eftermiddagsläsning i solen och långa kvällspromenader i skogen. Det var stolsdynor, grillmat, myggbett, museeibesök, radioskugga, snedtak, gårdssysslor, rastlöshet, för stora gummistövlar, ompyssling, tårtkalas, en skränig tupp och så himla mycket mer.

Och just det! Mitt i allt firade vi ju midsommar också. Min kusin var där med sin familj och vi spelade brännboll, åt god mat och tittade på när stången restes i en närliggande by. Det var idylliskt och fint. Precis som det ska vara.
 
 
Jag visste inte hur mycket bilder ni orkade se på så jag kastade ihop ett litet collage så får ni iallafall se lite grann.
I huvudet på My | |
#1 - - Gaymasen:

Men vad mysigt det låter, och ser ut. Jättefint bildkollage! Du skriver så fint. :))

#2 - - Gaymasen:

TRY IT! Köp ostsalami, du vet inte hur gott det är. ;-)

#3 - - Den Sista Tjockisen:

Alltså, WOW vilka fina bilder! Och du är supersöt i kransen :)
Stor kram!
/Tjockisen

Upp