"Men det är väl nåt sånt där.. motionsgrej?"

I helgen var jag på Fitnessfestivalen.
 
Ja, just det Fitnessfestivalen. Ja, jag var där. Det kan tänkas vara lite otippat för att komma från mig men min chef skickade ut ett mail till oss alla med en bjudkod och jag tänkte att jag inte villa missa chansen att skalla Paolo Roberto (jag tycker han är retlig) eller kanske titta lite på muskliga män.
 
Det var kul! Det fanns folk i alla åldrar, i alla former och storlekar. Snygga, fula, smala, tjocka, normala, taniga och så några som var väldigt väldigt stora. Typ som Hero från Gladiatorerna. Han är rätt bitig. Ungefär såhär bitig:
 
 
 
Citatet i rubriken är förresten min styvpappas reaktion när jag sa att jag hade varit på Fitnessfestivalen. "Men det är väl nåt sånt där... motionsgrej?" avslöjar min styvpappas brist på intresse för sport. Och för allt annat som han tror är "motionsgrej".
I huvudet på My | |
#1 - - Lillsyrran:

Ibland (eller alltid..?) känns det som att jag är den enda i hela världen som tycker att Paolo Roberto är mysig...

Svar: Mysig? Nej fy. Jag tycker han verkar så... förtjänt av en skallning.
Myaraq

#2 - - Magnus:

Är inte en av anledningarna till att han ser bitig ut, att du också är ganska... liten och söt? ;)

#3 - - Gaymasen:

Haha I löve your sugardaddy! Eller ja. Bara daddy.

Nu till det viktiga - såg du Roberto? Skallade du honom? ;-)

Svar: Jag såg honom inte nej :( Men det är nog lika bra. Misstänker att en skallning hade provocerat honom lite.
Myaraq

Upp