Det värsta är att jag inte ens är speciellt bra på eländet heller

Jag. Kan. Inte. Sluta. Spela. Rumble.

Jag gillar ju ord men Rumble kan nog vara det sämsta som har hänt mig. Jag kan ju inte riktigt hantera sånt här och spela "måttligt" utan jag har 1000 matcher igång samtidigt för jag startar en ny match varje gång någon är lite lite lite lite seg med att spela. Jag är sjuk. Rumble är sjukt.

I huvudet på My | |
#1 - - anne:

Det där har jag inte testat och det låter nästan som att det är bäst att jag låter bli...

#2 - - Britt:

Jag har som tur var en stenålderstelefon och i den finns det säkert inte Rumble. Ska jag kanske tacka gudarna för det?

#3 - - heebs:

Jag med! Jag behöver bli bättre dock, det är inte bra för självkänslan när man barar vinner var 10:e match. :P

#4 - - Hanna - mamma till ღNeoღ:

haha, jag är xå fast i rumble träsket. galet beroendeframkallande! ^^

Upp