Apptestar

Jag såg att blogg.se har släppt en app och jag måste ju testa den. Detta är alltså ett apptest och ni är mina testpersoner.

Ifall ni inte förstod det alltså, att det här är ett test. Testing testing. Hej hej. Klart slut. Puss hej.

I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

Inte förrän idag har jag känt någon större lust till att införskaffa en iPhone. Men så sitter du och testar och jag kan inte testa med dig. Får blogga som stenåldersmänniskorna gjorde istället.



Och du, jag gillar dig med <3 På lördag flyttar jag till din sida av stan :)

#2 - - Vonkan:

Det verkar ju funka du =) jag funderar också på att skaffa en iPhone, alla andra har ju en :P hehe

#3 - - Rebecca:

Känner mig mobbad och alldeles utstött för att jag har en androidtelefon...



Iphone kan döööööööööööööööööö.



Fin bild för övrigt :)

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

mäh, när jag testade blev min bild pytteliten. dumma app. jag vill ha stor fin bild som du :D och du; vad fin du är på bilden!

#5 - - Gaymasen:

Har inte provat det än.. Men det kommer, haha!



Och jag ska försöka fixa avloppet där snart. Tackar för tipset. ;-)

#6 - - Linda:

Jättesöt bild! :)

Upp