Jag funderade ju bara på om jag skulle gå och handla eller inte



"My, vad tänker du på? Jag ser att du tänker! Du tänker! Vad är det?"

- Min bästis får det att låta som att jag aldrig någonsin har tänkt förut och att det här var årets händelse ungefär. Typ som att 'OEMGE, hon tänker, nåt är fel!'

Tack för det, Linda. Tack för det, min enögde vän.

(Linda blundar alltid med ena ögat när hon måste koncentrera sig. Det ser rätt dumt ut det med, kan jag tala om för er.)

(Hon halvblundar förresten jämt när hon är full också. Ser också dumt ut.)

(Bara så att ni vet.)
I huvudet på My | |
#1 - - Britt:

Själv har jag tungspetsen i ena mungipan när jag koncentrerar mig...vilken tur jag slutat dricka mig full :D

#2 - - Rebecca:

hahah. Älskar att du slår tillbaka i bloggen. "AHA! Men nu tänker jag berätta för min bloggläsare att du blir halvblind på fyllan!"

#3 - - AnnaWK:

Jag får mest en rynka i pannan när jag funderar.

#4 - - Linda:

Så..Linda. Halvblind, totalvirrig, delvis senil och allmänt kass, lyckades ändå se att du funderade över något.



..och då tänkte du på något så enkelt som att du kanske skulle handla.



Det kan ju möjligtvis säga lite mer om ditt ansiktsuttryck än vad det säger om mig :D



<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Upp