Förklädesrapport

Jag lyckades få ihop ett förkläde. Jag är rätt så stolt för det är första gången jag har sytt på frihand, men man ska inte titta för nära.. Jag har nämligen fuskat med vissa sömmar och sen så fransade sig tyget lite på några ställen. Och sånt orkar jag inte med.

Men här har ni det iallafall - mitt randiga förkläde.

 

Jag fattar förresten inte hur modebloggarna får till de där snygga dagens-bilderna. Min blev bara stökig, spegeln är smutsig, i bakgrunden står källsorteringen och jag ser ut som någon Mumin-mamma?

I huvudet på My | |
#1 - - anne:

Hahahaaa!!!



Du är väl för härlig i dina funderingar kring Dagens Outfit-bild! Bäst är nog källsorteringen i bakgrunden!



Förklädet funkar bra och är fint.

#2 - - Banana:

Jättefint muminmammaförkläde! Bra jobbat!

#3 - - Elena:

Snyggt jobbat, redo för en lördagskväll ute på stan ;)

#4 - - H som i Hanna:

Eller hur, hur GÖR de egentligen? Jag ser bara ut som en förrymd rättspsykspatient när jag försöker.



Men förklädet, det är en muy Muminmamma-chic. Jag gillart!

Upp