Något för felsms.se, kanske?

Jag satt och läste igenom gamla utkast och hittade det här inlägget som aldrig publicerade. Jag vet inte varför, jag kanske tyckte det var för pinsamt eller nåt. Nåväl!

Det var nämligen så att jag hade varit bortrest ett tag och hade lovat Linda att höra av mig så fort jag var hemma. Så då gjorde jag det. Sms:et löd: "Älskling! Nu är jag äntligen i Göteborg igen. Ses vi imorgon? Saknat dig! Puss!"

Och nu kanske ni tänker att "Äsch, det där var väl inte speciellt pinsamt"?

Nehej nä det är ju inte ett speciellt pinsamt sms per se, men om jag säger såhär då: Jag råkade skicka sms:et till mitt ex. Och blev det strax lite jobbigare.



I huvudet på My | |
#1 - - Linda:

Du, älskling..jag messar dig när jag är i stan. Jag tänker skicka rätt också ;)

#2 - - Banana:

Oops. Man undrar ju vad som hände sen i den här historien.

#3 - - Ella:

Oooooh, ouch. Kan inte ha varit kul. Vad svarade han?!

#4 - - AnnaWK:

Ajajaj. Fick du något svar?

#5 - - Tuss:

Jaa lite jobbigt kanske :/

#6 - - Emma says style, love & rock and roll.:

åååh.. neeej!

#7 - - TIDSTJUVEN:

Ajdå. :P Vad svarade han?

Upp