Det är ju fint, så varför inte ha många?

Min väninna Annica är helt fantastisk. Det är hennes dotter också. Hennes lägenhet också.

För mig är det här med julstjärnan en ganska "big deal". Jag älskar julstjärnor. Jul utan stjärna är inte jul, punkt slut. Sen är det ju ett fasligt pusslande med att hitta den perfekta julstjärnan, som ni vet. Det finns ju så många fina, så hur ska man egentligen kunna välja?

Annica är minsann ingen sån där person som inte kan tänka utanför lådan. Titta bara!

 

Annica har inte bara en, men tre adventsstjärnor i ett och samma fönster!

Det tycker jag är helt fantastiskt. I år vill jag vara som min väninna Annica och pynta upp med alla de vackra stjärnorna jag kan hitta.

I huvudet på My | |
#1 - - smillas mamma:

ILLINNGUARLU! Du är fantastisk. Vi låter de hänga till påsk eller hur.

Kram annica <3

#2 - - Linda J:

That's my Annica!!

#3 - - Astarkvedja:

Det var ett av de fineste nyttårsforsettene jeg har hørt hittil!

#4 - - ida:

och framför allt inte ta bort stjärnorna så fort julen börjar avta. Det är ju i januari och februari man behöver ljus och uppmuntran som bäst.

#5 - - FowZie ♥ ~ felicia aulén:

dom är väl giftiga ;D

#6 - - FowZie ♥ ~ felicia aulén:

dom är väl giftiga ;D

#7 - - Britt:

Och det är nu man köper dem till 50% rabatt!

Upp