Göteborg-Stockholm-Nyköping-Göteborg

Idag sticker jag till Stockholm medelst tåg. 3 timmar från kust till kust, är inte det fantastiskt?

Jag gillar att jag kan säga att jag "sticker iväg till den knugliga hufvudstaden för ett litet möte". Det låter så business-aktigt. Sen åker jag vidare till Nyköping och säger hej till lite pappa, fastrar och min fasters nya lägenhet, sen åker jag tillbaka till mitt kära Göteborg på lördag. Två dygn, tre städer. Ett jäkla flängande, med andra ord.

Jag råkade börja fnissa när jag tog kortet. Håll till godo.

I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

Nämen! Är det ett spännande möte?



(Ska kolla upp Sportlife för att se om ett byte eventuellt kan ske)

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

hehe mkt business här :D

#3 - - anne:

Arbetsintervju!?!?!? :)

#4 - - Ella:

Äeh, inte okej ju! Jag var också i Stockholm idag!! MIssade dig!! Fast du lär ju inte haft tid ändå...synd!

#5 - - Ally:

resa är kul ju :) jag föredrar tåg framför flyg alla dagar

#6 - - Gaymasen:

So much to do so little time, men skoj! Hoppas du hade det bra i hufvudstaden.



Och jo. En roadkill VAR ett liv men när det väl är en en roadkill så är det ju en roadkill. Du fattar. ^^

Upp