Ett litet annorlunda påskägg bara

Bara för att Påskharen är död och jag är "vuxen" (vem bestämde förresten att påskägg är för barn?) betyder det väl inte att jag inte ska få påska lite, va?

Jag tog påskäggs-situationen i egna händer. Med det sagt menar jag inte att jag köpte ett påskägg till mig själv, det känns helt enkelt för sorgligt. Nä, jag påskade som jag påskade när jag var liten. Måla ägg!


Gula naglar har jag också, oj vad här påskas!


Nu kan jag ju ärligt säga att jag minsann också har ätit påskägg. Jag petade bort gulan och åt det med salt.
I huvudet på My | |
#1 - - ida:

Jag ska göra det nu har jag tänkt. Måste bara lura fram lite inspiration. Och i sommar kommer jag hem. Då kan vi ses. :)



Och förövrigt har jag nu börjat titta på cougar town. På din inrådan. Det är lite käckt.

#2 - - Junitjej:

Vilket snyggt nagellack!

Upp