Happy juice - with a twist of banana

 

"Happy orange juice. With a twist of bananas"

Är det bara jag som får associationer till annat än just fruktjuice?

Ynkligt försök av Rinkeby att rädda deras nya juiceslogan genom att trycka in "orange" mitt i alltihop:

"Nä, det låter lite äckligt med Happy Juice. Hur ska vi göra? Det är ju en så himla klatschig slogan annars.. Jag vet! Vi slänger in ordet apelsin så kommer ingen tänka på sex!"

Annars är det en riktigt god juice. Rynkebyjuicen alltså.

I huvudet på My | |
#1 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Själv får jag det inte alls till sex hur som helst.



Däremot.. Happy Juice... Shit, vilket substitut till Ecstasy? :-D

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

jag tänker mest på; blir man lycklig om man får lite banan i sig? ;)

#3 - - frikadellen:

För namnet rynkeby ger inga sexuella associationer whatsoever.

#4 - - ida:

Akta så du inte får rynkor! HAHAHAAAA! Godmorgon!

#5 - - maja:

Jag som redan alltid tänkt på runkeby när jag sett det märket... det blir bara värre o värre.

Upp