Operation Ella !

Jag ska vara rak på sak - jag behöver er hjälp.

Så här va. Ella har slutat blogga för att hon kände att hon har vuxit ifrån sin blogg. Jag tycker det är bullcrap att sluta blogga för det. Det är ju bara att lägga ner Queensnacket och börja om bara!

Ella sa att om jag kan få 30 personer att be henne starta en ny blogg så lovar hon att göra det.


SO LETS DO THIS, HOMIES!

Kom igen! Kan inte alla gå in i HENNES BLOGG och be henne komma tillbaka till bloggvärlden? Hälsa från mig!



Om ni vill kan ni copy-paste;a följande:

Ella, baby. Myaraq och jag vill att du ska komma tillbaka till bloggvärlden. Pliiz baby, gör det.


Vi behöver 30 som ber henne komma tillbaka. Jag börjar på siffran 1 i hennes kommentarsfält. Fyll på!

Kom igen nu! IN PÅ ELLAS BLOGG nu.
I huvudet på My | |
#1 - - Ella:

Mja fast asså...jag lovade inte att komma tillbaka. Jag lovade att göra dig. I wanna do you, vettu. Rawr.

#2 - - Lena:

åh, tänkte verkligen "vad är det här för spamskit nurå?" fast läste ändå. och klart jag är på!

#3 - - Lena:

haha, jo såklart! :D

#4 - - Chocolate:

Ella klapp klapp klapp

Ella klapp klapp klapp

#5 - - AnnaWK:

Nu har jag minsann sagt till henne och jag hälsade från dig.

#6 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Ella Bella råttfälla! (eh, ja. Det var det enda rim jag kom på) Sluta inte!!! Kom igen, Ella, kom igen! Hurrarop och chokladregn

#7 - - Anna:

Men ååh. Klart jag orkar läsa din blogg knasputte.

Jag har tjötat på Ella i arton miljoner år nu, så det är bra som fan att någon orkar ta tag i saken!!!

#8 - - Ella:

Asså...ärligt talat visste jag inte ens att du läste min blogg. Jag trodde bara du kommenterade när jag kommenterade hos dig. Ditt engagemang har varit ganska överraskande. Åt det positiva hållet naturligtivs.

#9 - - Ella:

Asså...ärligt talat visste jag inte ens att du läste min blogg. Jag trodde bara du kommenterade när jag kommenterade hos dig. Ditt engagemang har varit ganska överraskande. Åt det positiva hållet naturligtivs.

Upp