Linda vet hur man på bästa sätt gör en bak...

dsc01878 (MMS)

Linda vet hur man på bästa sätt gör en bakfull svenskimå lycklig. Julmust och middag.

I huvudet på My | |
#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

s w e e t !

#2 - - Bella:

Usch, inte must! När vi precis flyttade till sverige blev jag lurad till att det var cola. Cola my ass!

#3 - - ida:

För julmust gör alla glada! JA!

#4 - - Björn:

Omg, julmust! Jag vill ha! Vi kan byta, jag har jättemycket grönt te :) Har just ätit kvällsmat, en skål ris och lite sojastekt fisk. Kommer inte finnas kvar när jag kommer hem!

#5 - - Rebecca:

Varför kom hon inte och tog hand om mig också?



Mina vänner kom med en film.

Film?



Ingen mat.

Film.

#6 - - Bernt:

Hur man gör en Bak, på bästa sätt dessutom. Är det något jag ska sträva efter?

Upp