And theeeeeeeeen?

I morse vaknade jag klockan 05:27. Då tänkte jag att jag lika gärna kunde kliva upp, för om jag hade somnat om hade det blivit stört omöjligt att gå upp när klockan hade ringt.



Sagt & gjort. Jag klev upp ur min varma säng. Tog en dusch. Gjorde morgontoalett med smink, smörj & allt vad de innebär. Läste mail. Kollade Facebook. Läste bloggar. Inmundigade frukost. Läste lite till. Bloggade ett utkast. Rensade i pås-lådan som var full. Packade ner den nya H&M-tröjan som har gått sönder. Bäddade rent.

& klockan är knappt sju ännu!

Jobbet börjar först klockan 8.
Vad fanken ska man göra på morgonarna?
I huvudet på My | |
#1 - - Anna - Anna's Australia:

Ja om jag hann med allt det på morgonen skulle jag vara överförtjust.:)



Man kan ju vara sådär hurtig och ut och springa eller något men det göres fördelaktligen innan dusch och morgontoalett :)



Ha en bra dag!

#2 - - Linda:

Mitt hetaste tips är att sova! :)

#3 - - ida:

läsa tidningen? HA HA HA!

Upp