My listar favorittv-serier

(Utan inbördes ordning)

Greys Anatomy
Snygga killar, massa sex, strul, bråk, drama, blod & någon liten poäng i slutklämmen. Hur kan man inte älska Greys?

The Big Bang Theory
Det bästa med den här serien är att man måste vara ganska bright för att fatta alla skämt. Sen är jag kär i Sheldon Cooper. Väldigt. Mycket. Kär.

How I Met Your Mother
Serien med det jobbigaste namnet att skriva, men med den ärtigaste forkortningen "HIMYM". Barney. Åh Barney! Men jag blir tokig på att inte lista ut vem fan som är mamman?

Scrubs
Ännu mer blod, fast på ett roligt sätt. Dessutom är det bra för att hämta klaschiga oneliners ifrån. Om man nu gillar sånt.

Cougar Town
Jag gillar normalt inte C. Cox men i serien är hon genial. Speciellt hennes bittra grannes kommentarer lyser upp mitt liv.

& bara för att klargöra: Jag har faktiskt ett liv bortom tv-apparaten.

Faktiskt..(!)
Mitt liv i listor | |
#1 - - pelle:

Oj, min vän... har du de här som favorit, då har du missat mycket!



Men ändå - bra skit alltihop!

#2 - - Nikita:

SKITBRA SERIER! Speciellt Scrubs. Me got every season - original! Tror åttonde släpptes på dvd idag faktiskt! I CANT WAIT TO BUY IT! Har inte sett något av den.



Big bang är ju bara genial. Me too är väldigt kär i Sheldon!

#3 - - Amanda:

Big Bang Theory är ju helt underbart! Mer Sheldon åt folket ^^

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

haha jag håller med ... på allt! inklusive ordning till och med. bra tvsmak dääär!

#5 - - Emma says style, love & rock and roll.:

nu såg jag att det var utan inbördes ordning, jaja whatever, det är ändå alltid en myt ;)

#6 - - AnnaWK:

Jag vill också ha de kanalerna igen. Så blir det när man är hemifrånflyttad och snål student...



Sv: Nu blir jag ju alldeles rosig om kinderna, vad snäll du är. Du hade lätt fått ett kort om jag visste vart jag skulle skicka det.

#7 - - Frikadellen:

Huvudet på spiken på mina favvoserier! Du glömde dock 2½ men och my name is Earl!

#8 - - nath:

haha :D härligt med en till tv galen person ;)

#9 - - Miiqa:

Ja. Du har en blogg.



(HIMYM är bäst!)

#10 - - Alex:

Jag har ett mål i mitt liv - att se till så att alla har sett Dr Horribls sing along blog. om man inte redan har sett den. Fast då borde man se om den. (Detta på tal om Barney i How i met..) Nu är det inte så att jag känner dig (jag har trots allt bara läst lite i din blogg ibland) men jag tror ändå att du är klok nog att uppskatta den (det skadar inte om man har sett Firefly också - man kommer att känna igen ngn därifrån). men nu har jag svammlat nog. Oh lite därtill.

#11 - - CB:

Jag tänkte vad många "nya" serier har aldrig hört talas om dem...och så trillade poletten ner, tv-serier inte serietidningar. Jag ansöker om medlemskap i PRO på studs!

Upp