Ett år äldre

Igår hade jag en alldeles fantastisk dag!

Solen gjorde mig äran att närvara under hela min födelsedag. På kontoret var alla jättesnälla mot mig hela dagen. En kollega bjöd mig på lunch i solen. En annan kollega gav mig en supergod muffins. Linnéa med apostrof ljög & sa att det brann någonstans i närheten av mitt jobb för att kunna skicka ett blommogram med årets finaste blommor. Min mobil pep till utan paus. Min Facebook-profil har säkertligen fått träningsvärk av alla grattis-önskningar. Ni bloggers önskade mig grattis så jag blev alldeles rörd.

Men den allra fin finaste presenten fick jag av Linda för hon gav mig en ny familj i födelsedagspresent. Hennes familj.

Efter jobbet traskade jag således hem till min nya familj där jag bjöds på middag, present, trevligt umgänge, massa skratt & en jättefin jordgubbstårta.

 

 

 



Tack!

Tack till alla som gjorde min dag så fin! ♥
I huvudet på My | |
#1 - - anne:

Härligt!!!



Och ett turkost halsband och örhängen! Din favoritfärg!!!!



Jag bjuder på Hellmans nästa gång du är i stan! :)



Kram på dig. :)

#2 - - anne:

Sv. Jag tror du förstår varför...



Det har ju träffats på sina håll nyligen....

#3 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

MUMS! Tåååååårta.

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

ÅÅÅÅÅHHH grattis!!!

#5 - - AnnaWK:

Det va mig en riktigt tjusig tårta. Var den god?

#6 - - Miiqa:

Jag är så glad att du fick en sån fin och speciell dag, och en sån fin present.



Och du ska veta, hjärtat mitt, att du alltid är en del av min familj. Vi är ju systrar <3

#7 - - ida:

MEN ÅÅÅH! Här går du och fyller år utan att jag lyfter ett finger för att visa min uppskattning.



Jag skyller det hela på vädret och gör ett försök att gottgöra dig för missen såhär i efterhand:

GRATTIS DARLING! Jag är så glad att du finns. Jag är så glad att du skriver. Du är så bra! Och bäst av allt är att vi snart ska mötas igen! PUSS

#8 - - Tjalle:

Du, det brann faktiskt på Mölndalsvägen 12 på din födelsedag, bara så du vet. Kanske lite väl tidigt på morgonen, men det var nog den lämpligaste brand jag varit med om =)

Upp