I lördags morse vaknade jag tidigt. Jag vaknade redan klockan sju. Jag hade drömt om dig och jag ville ringa till dig. Jag ville ringa till dig men klockan var bara tre på natten hos dig, på Grönland. Jag ville ringa för att jag saknar dig. Jag ville ringa till dig för att jag älskar dig. Jag ville ringa för att jag hade drömt om dig.

Jag lät bli att ringa för att klockan var tre på natten hos dig.

Jag önskar jag hade ringt ändå. Jag önskar jag hade ringt och sagt att jag saknar dig. Jag önskar jag hade ringt och sagt att jag älskar dig. Jag önskar verkligen att jag hade ringt. Jag önskar att jag hade ringt. Jag önskar att jag hade ringt när jag hade chansen.

Nu kan jag inte ringa till dig längre.  Jag kan ringa, men du kan inte svara. Du kan inte svara och höra när jag säger att jag saknar dig. Du kan inte höra mig säga att jag älskar dig. Du kan inte svara.

Jag önskar jag hade ringt till dig i lördags morse när jag hade chansen. Jag önskar att jag hade fått säga att jag saknar dig en sista gång. Jag önskar att jag hade fått säga att jag älskar dig en sista gång.

Jag saknar dig, storebror.
Jag älskar dig, storebror.


Jag önskar du kan höra mig säga det.  Jag önskar du kan höra mig säga det ändå, jag önskar att du vet det ändå.  Jag önskar att du vet det ändå.

Men mest av allt önskar jag mig min storebror tillbaka till livet.

 



Jag älskar dig, storebror.
Jag kommer alltid sakna dig.

Nu pratar vi allvar | |
#1 - - Banana:

Oj! Jag beklagar så himla mycket!!!!!!!!

#2 - - Anna - Swaussie:

Vad jobbigt, men väldigt fint skrivet. Tror säkert han visste att du älskade och saknade honom.



Styrkekramar

#3 - - Emma says style, love & rock and roll.:

åh, du får mig att gråta vid datorn. Beklagar sorgen honey, om det är nått jag kan göra, även fast jag är lite långt borta, så säg till!

#4 - - Ida Törnqvist - konstblogg:

Beklagar verkligen sorgen. Som Anna skrev, han visste säkert att du älskade honom, det brukar syskon göra!

Vet ej vad man ska säga för inget hjälper, men skickar lite omtanke och kärlek till dig!

Tusen kramar <3

#5 - - Ellen:

Jag beklagar. Jag kan inte sätta mig in i hur fruktansvärt detta måste kännas för dig.



Stora kramar!

#6 - - erica:

jag beklagar. bandet mellan er kommer aldrig brytas, han vet hur mycket du saknar och älskar honom. många kramar

#7 - - anne:

NEJ!



Nejnejnej.

#8 - - Janne:

Åhhhh vad ledsamt!



Vet du, jag tror faktiskt att han verkligen kan höra dig säga det och då spelar det ingen roll om du säger det högt eller tänker det. Att han vet att du saknar honom och älskar honom är det ingen tvekan om.



Kram!

#9 - - Roos:

Men neeeeej nu sitter ju jag här med tårar i ögonen. Massa kramar till dig!!

#10 - - AnnaWK:

Nu har jag läst det här inlägget flera gånger och jag blir lika tårögd varje gång.

Stor kram till dig

#11 - - Rebecca Utan Räkor:

Jag kännermmig så dum som ser allt detta först nu.



Men jag skulle vilja skriva lite det som Janne skriver.



Tänker på dig. Puss.

#12 - - NAISY- Anna i Landet Upp och Ner:

Men gumman, jag är så otroligt ledsen för din skull. Jag har inte sett detta förrän alldeles nyss. Jag tänker på dig, hjärtat. Kramar i massor!

#13 - - Micaela:

Faaan vad dum jag känner mig! Hoppas du förlåter mig och det enda jag kan säga är att jag beklagar sorgen som någon slags dum klyscha. Vi syns förhoppningsvis i höst Maria. Ta det lugnt och stressa inte. Låt allting ta sin tid.

#14 - - Ekfan:

Styrkekramar till dig!

Upp