När knäcken tog knäcken på mig

Knäck hör julen till, och eftersom jag vill få ut maximal med julstämning under de två veckor jag är hemma kokade jag knäck här om dagen.

Det är ju inte så fasligt svårt med knäck e g e n t l i g e n . . .

.. men ibland skulle jag önska att jag hade lite mer tålamod så att det inte slutar med att jag tröttnar på att hälla ut knäcken i formar innan den stelnar. Men eftersom jag är som jag är, tröttnar jag ganska snart och så slutar det så här i stället.

För att vara lite göteborsk - knäcken tog knäcken på mig

I huvudet på My | |
#1 - - anne:

Flicka....! :)

#2 - - Hääna Banääna:

Hahaha, fan vad smart! Knäck i typ muffinsformar går ju så mycket snabbare, och då kanske man kan nöja sig med en istället för att äta 5, det är ju perfekt! Tack för tipset ;)

#3 - - Bella:

Håller med, Hääna. Stora muffinsformar är det som gäller från och med nu! =)

#4 - - ida:

Åhåhå! Har alltid tyckt att de är lite små dedär ja. Bra ide!

#5 - - Britt:

Hahaha får man ens in den där bautaknäcken i munnen?

#6 - - Ella:

Du häller alla knäck i muffinsstora formar? Smart!

Har nog aldrig gjort knäck tror jag...hm...

#7 - - Gaymasen:

Pixpax för den i mitten! Jag älskar knäck. Enough said. ^^

Upp