Bättre fly än illa fäkta heter det ju

Ursäkta om det är någon som är känslig men... Jag har sån sanslös mensvärk! Ont ont ont! Ni killar, ni FATTAR inte hur lyckligt lottade ni är som slipper det här. För det räcker ju inte med att det ska göra ont. Jag mår illa också. Och så är jag svullen så det ser ut som jag är gravid i 10:e månaden. Minst.

Det enda som funkar är fosterställning och vetekudde.

Nu ger jag upp för dagen. Jag kapitulerar. Ger mig. Kastar in handduken.

Första (& enda) hjälpen

I huvudet på My | |
#1 - - ida:

Det brukar funka att gråta och skrika lite också. Då känns det lite bättre, och så får man medlidande som alltid är gött.



Jag lider med dig. Och antagligen är det inom snar framtid jag som ligger där i sängen och gnyr. Fytusan.

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

söt vetekudde men fy fan för värken!

#3 - - anne:

Ett par (egenhändigt födda) ungar så kan det ge sig.

Upp