Feel the lööööve

Jag ringde till min kära vän Katja här om dagen för att berätta lite fantastiska nyheter för henne. Nyheter som ni nu också får ta del av.

My: Jag har fantastiska nyheter! De är alldeles sönder-fantastiska! Jag ska flytta!
Katja: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Fattar ni hur paff jag blev när hon levererade detta avgrundsvrål rakt in i mitt högeröra?
Katja trodde jag skulle flytta från stan & såg det som en stor personlig traged, det var därför hon skrek som en vettvilling.

Men eftersom jag inte ska flytta ifrån Göteborg, utan bara flytta till en egen lägenhet, så valde jag att fokusera på vad hennes brölande faktiskt betydde - hon gillar mig. Hon vill inte att jag ska flytta. Hon kanske till och med älskar mig!

PS: Nej, Katja är inte mycket för att tänka innan hon reagerar. Det är lite därför jag gillar henne. DS.
I huvudet på My | |
#1 - - pelle:

Jag tror jag skulle gilla Katja. Kanske mer än dig.



Var ligger nya placet då, Myzisz?

#2 - - Nikita:

Sv; Haha, jag gjorde också det. Förut. När jag lyssnade på kroppen. Jag låg vaken i sängen till typ fyra i morse. Men jag försökte ju i alla fall sova! ;D

#3 - - Emma says style, love & rock and roll.:

haha sweet. det är jobbigt att bo med andra. själv är alltid bäst :D

#4 - - Lena:

haha, ellerhur! pelle är jävligt konstig.. ;)

Upp