Världens sämsta eskimå

Mina vänner, det är många som har undrat vem världens sämsta eskimå, eftersom det står i min presentation att jag är världens näst-sämsta.

 

Världens sämsta eskimå heter Joakim. Han gick i min klass från 3:an tills jag flyttade till Sverige.
Han är, till skillnad från mig, helgrönlänning.
Ingen av oss har åkt hundsläde, ingen av oss gillar att äta säl & ingen av oss tycker så värst mycket om snö.
MEN! Joakim vinner. Han är nämligen, & håll i er nu, a l l e r g i s k mot kyla. Han får utslag.

 

Fattar ni? Han bor på Grönland & får utslag av kyla. Av KYLA!

 

Joakim längst till vänster. Jag är den mest fashionabla tjejen på främre raden.

 

Ja. Nu vet ni.

Jag förtjänar min andraplats.

Frågor & svar | |
#1 - - Gun:

Ja, han verkar onekligen vara sämst! Själv är jag nästbäst. Det har Janne sagt.

#2 - - Daniel:

ojoj dags att flytta till södern tror jag.

#3 - - Janne:

Hahaha, han är ju helt klart felplacerad.

Tack för att du förklarade ett av alla tankar jag funderar på när jag ska sova. ;)



#4 - - Crussoe:

Jag skulle vilja vara en eskimå.

#5 - - Egoinas mamma:

HAHAHA! Jag förstår till fullo att du bedömer han som sämskt! ;D

#6 - - Miiqa - jag överlevde min barndom:

Stackars lilla Joakim!

Upp