Konsten att vara en fullständig nörd

Konsten att nörda:

Gå upp kvart i sju på en ledig dag & åk till stan för att plugga från klockan åtta.
Kom 10 minuter för tidigt till cafét. Tappa gärna något när du väntar på din kompis.
Ha med dig ett supernördigt attribut såsom ett ark fyllt med 100 rutor på ideologiska skolbildningar.

My & arket


Så. Nu kan ni lika gärna tatuera in L O S E R  i pannan.

Det tänkte jag göra i morgon.

I huvudet på My | |
#1 - - Isabel:

Tusan så fin du är!

#2 - - Gun:

Du är i alla fall en väldigt söt nörd:)

#3 - - Isabel:

Jag håller med min klasskompis, alltför sällan tar vi oss tid att faktiskt ge våra medmänniskor en komplimang som kommer från hjärtat.



Och jag tycker verkligen du är jättefin och söt, det är en sådan lyster om dig!



Kram

#4 - - Ellis:

Sötiga Mysan!! :D Så söt!

#5 - - Isabel:

Haha, du är inte ensam, jag har ont i halsen än efter att jag skrek :D

#6 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Världens gulligaste nörd!

#7 - - Gun:

Sv: Han vill verkligen ha ett jobb. Vi behöver ju hans inkomst också..

Var inte orolig, vi är så jämställda:)

#8 - - Miiqa - jag överlevde min barndom:

Du är så grymt kul och så himla fin. Inget loser i den pannan, om det inte är en gnuggis ;)

#9 - - FRIDA KANSKE:

hahaha ja allså personalen är helt galen nu för tiden!!! jag trodde ett tag att hon skulle råna mig eller nåt :S



vilken fin bild för att var alite seriös

#10 - - jojo:

ja jag måste vara trög...

vad hade du det där ifyllda arket till??

#11 - - Linda:

Vad fin du e gumman :)

Upp