Oväntat, ja.

På föreläsningen igår hände nåt märkligt. Jag fick ett sms från ett okänt nummer. Här följer hela sms-konversationen.

Okänd: Oväntat va?
My: Väldigt, eller inte alls, beroende på vem du är.
Okänd: Nämen visst. Elakt.
My: Va? Min mobil vet inte vem du är, borde jag veta det?
Okänd: Hade hoppats på det.
My: Try me.
Okänd: Nä, har du inte kvar numret så är jag ju inte så dum att jag tjatar.

Ungefär här fick jag panik. Vem var den här personen?
Jag förklarade att min telefon har gått sönder & att jag tvingas använda en lila telefon.

Okänd: Be den telefonen ringa mig.

Jag vågade inte. Jag kollade upp numret på Eniro först.

Crussoe!
Skräms inte så där!
I huvudet på My | |
#1 - - Crussoe:

Det var inte riktigt meningen att skrämmas, jag ville ju bara höra från dig, men det kunde jag ju glömma eftersom du raderat mitt nummer =(



He he!

#2 - - Britt:

Hahaha rolig konversation. Kanske inte så roligt för dig innan du hade tittat i Eniro vem det var.

#3 - - sabina:

Ibland är det tur att eniro finns ;)

#4 - - Gun:

Hahaha, lite synd om honom att du inte kände igen honom;)

#5 - - Ellis:

Hahahaha händer mig hela tiden!

#6 - - Rebecca Utan Räkor:

Hahaha!

Hade du raderat hans nummer? Hade du?



#7 - - tvillingmamman:

MEN LITE KUL VAR DE JU ÄNDÅ :)

#8 - - Miss Curious:

Haha, det är läskigt sånt där!

Upp