Hej jobbargubbe!

Idag är det visst en sån dag som börjar helt fel.

Jag vaknade.
När jag satte mig upp i sängen & tittade ut genom fönstret mötte en jobbargubbe som stod på taket till grannhuset min blick.
Han tittade på mig, jag tittade på honom.

Hans morgon var säkert bättre än min.

I fortsättningen ska jag nog dra ner persiennerna.

Ps:
Jag sover naken. Ds.

Spionkort på jobbargubbarna
I huvudet på My | |
#1 - - NAISY- Anna I Landet Upp och Ner:

Mysigt....NOT! Stackare. Ja, du alltså. Inte jobbargubben.

#2 - - Janne:

Fan, jag visste jag valt fel yrke! ;D

#3 - - Gun:

Hahaha! Det var väl trevligt för jobbargubben:)

#4 - - Ellis:

HAHAHA Janne!



Jag önskar jag också kunde sova naken, men om jag fick skulle jag helst sova i overall med vantar o mössa och en stek het person som har problem med sin kroppsvärme. Man lär höra KSCHHHHHH när vår hud möts och det bli massa ånga. Såååå kall är jag!



sv: Haha tv licensen betalades igår när vi fick räkningen :D hahaha

sv2: Musen är klockren men min syrras vidriga handsvett har blekt den en aning!

#5 - - Britt:

Sånt är jobbigt. Inget man precis väntar sig. Jobbgubben fick lite annorlunda arbetsdag...kanske? eller så hör det till vanligheterna att se kvinnor kliva upp nakna. Undrar om man ser män också? kanske ska bli takläggare :)



Haha nu kom jag på ett inlägg. Länkar till dig om det är ok?

#6 - - Egoinas mamma:

Så du är inte blottartypen då? ;D

Men vilken bra start oavsett? Du gjorde säkert hans dag!

#7 - - Maria - I hjärtat av Landskrona <3:

när jag tittade under bilden trodde jag de stod "spionkort på jordgubbarna" så bara tänkte "vilka jordgubbar ??!" :P

#8 - - Miss Curious:

Haha, detta gjorde min dag! :D

Upp