Om julafton

Hej vänner!

Idag fick jag städa hela lägenheten. Det såg ut som ett gäng alver hade sprängts i mitt kök, vardagsrum & min hall.
Det var glitter överallt. Då menar jag överallt. Kudden - check. Toapappret - check. I mjölken - check(!).

Mina vänner älskade idén (tror jag). De verkade iallafall nöjda med kvällen.

Julfixarna Linnéa med apostrof 2 & jag

Mina julälskande vänner

Vi var mogna

Vi dansade runt en liiiiiten gran

 

Jul i november är en sjukt bra grej.

Nu hinner vi längta efter jul igen.



I huvudet på My | |
#1 - - Gun:

Hahahaha! Jag blir trött på julen bara av att se skyltningen i affärerna.

#2 - - anne:

Det var en fin pepparkaka!!! Eller är det en pipparkaka!?!?! ;)

#3 - - Ellis:

Haha vad mysigt!

#4 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Haha! Ett gäng alver hade sprängts...Haha!

Upp