Bra tecken

Jag har börjat läsa en av mina kursböcker.

Hittills har jag läst en halv sida & jag har redan hunnit dö lite inombords.

Det bådar verkligen gott för de kommande 193 sidorna.
Verkligen.
I huvudet på My | |
#1 - - Tiara:

Jag hoppas att du överlever <3

Om inte, så lovar jag att komma på begravningen.. Vad vill du ha i begravningspresent? =D haha <3

#2 - - anne:

Berätta, vad är titeln på boken?

#3 - - anne:

New & Old Wars!?!?!



Men, jag trodde du läste miljöteknik eller något åt det hållet!!!

#4 - - anne:

Men då så! Då är det bara att tugga i sig de gamla och nya krigen!!! Jag ska rösta på dig när du ställer upp i riksdagsval! :)

#5 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Stackare. Jag lider med dig.

#6 - - Fröken Einstein med en smärre psykos:

Jag vet hur det är. Senaste kursen jag började, vi började 8.30 och första gången jag kollade på klockan för att se när vi skulle sluta var hon 8.31. En LÅÅÅÅÅNG kurs.. :(

Upp