Uppskjutarbeteende

Vad jag har gjort istället för att packa?

Tja.. Rensat bland allt smink...
Pratat i telefon..
Målat naglarna...



Sytt lite...



Om jag har packat nåt?
Nä?
Himla tjat det var på folk!
I huvudet på My | |
#1 - - Therése:

Åh så sött det blev! Är det okej om jag lånar bilden och länkar till dig i ett inlägg imorgon? Tycker det är så roligt att få visa upp andras alster och versioner av mina designer. Kramar

#2 - - Frida svarar::

Ja en sån beställning måste man göra :) grymt fin!



och du, min idol.. glöm inte att heja på sverige ;) hahaha

#3 - - Frida svarar::

haha :) desamma! ;) FAN.. det ser inte bra ut detta =( =( GOOOOOO SVERIGE NU FÖRFAN!

#4 - - Frida svarar::

Hmm, danmark vann ju :( gråtande haha

#5 - - Li:

Gulligt, vad är det för nagellack du använt? (: Kramar!

#6 - - rebecca:

Sv: hehe vem älskar inte skor? har du lagt ut bilder på dem? :D show me ! jag har köpt 7st dem två senaste veckorna, känns ju sådär halvt bra..



Fina naglar btw! skitsött med den lilla blomman där ;)

#7 - - wictoria:

va sött med en blomma på nageln!

Upp