Sista dagen i Nuuk

Min sista dag här och det stormar, orkanerar & pissregnar.

Konstigt att jag vill hem till Högtrycks-Sverige & förhoppningsvis massa pussar & kramar av både roomie & Dejt.

Jag gillar pussar & kramar.
Det kan man aldrig få för många av!

Puss på er mina små kakmoln!

(Vadå kakmoln är inte ett riktigt ord?
Är det ju visst det! Fint ord är det också!
Kaka = fint, moln = fint, alltså, Kakmoln = jättefint!)


I huvudet på My | |
#1 - - Rebecca Utan Räkor:

Kakor är finare än moln!!!!

#2 - - Anonym:

Jag gillar kakmoln men så är jag ett litet kakmonster också. Om det fanns kakmoln skulle jag lätt ligga och spana på moln hela dagen lång!



Du får pussar och kramar av mig!

#3 - - Jenny:

Jepp jag spontanåker rätt så ofta till Kalix men så bor jag ju bara strax över 8 mil därifrån i Luleå.



Lyllos dig som såg en säl, den var ju i och för sig död, men ändå. Själv har jag inte sett en sälskit ens en gång.

#4 - - simone:

kom du till nyköping nått i sommar=)?

#5 - - emma:

det går inte! han ger mig inte min söta valp. jag måste ta i med hårdhandskarna. men hur? har du något tips? ;)

#6 - - Crussoe:

Pussar är faktiskt något som förekommer alldeles för lite, det har du rätt i! Men du verkar ju ha "häcken full" av folk som kan pussa på dig - grattis till det!

#7 - - JENNIE:

Var är du ? =)

#8 - - pelle:

förresten, vad har du haft för dig på grönland?

#9 - - Daniel:

Ger dej en massa finska kyssar!

#10 - - Pjoltas:

Kakmoln...hm..fint ord.. Det snor jag!

=)

http://pjoltas.blogg.se

#11 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Jag tyckte orkanerar var ett riktigt bra ord också!! Nu ska jag bloglovva dig förresten! Och grattis! I efterskott?

Upp