En månad kvar till Inuk Naallugu

Idag är det den andra juni, vilket betyder att jag har exakt en månad på mig att vara tonåring.
Här är vad jag tror jag måste göra för att få ut det mesta av min tonårstid:

Sova länge?
Revoltera mot pappa? (Lite sent påkommet kanske)
KIippa tuppkam?
Bråka och tjafsa?
Snabbförlova mig med första bästa för att jag faktiskt tror att HAN är den rätta?
(Och sen göra slut en 2 veckor efter?)
Pyjamasparty med tillhörande kuddslagsmål?
Skaffa HelloKittyväskor?
Samla på luktande stinkande suddigum?
Prenumerera på Cosmopolitan och helt förlita mig på tidningen som kunskapskälla?
Kalla mobilen för nallen?

Jag är öppen för förslag.
Hit me!
I huvudet på My | |
#1 - - Rebecca Utan Räkor:

Om exakt en månad åker jag till spanien. Med en viss tjejkompis som läget inte är det bästa med. Blä på tjejbråk. Haha.



Du har nog klarat av lite av ovanstående iallafall.



Men mer



1. Kalla din pojkvän (eventuellt tillfälliga) För "Mr X" eller "lover boy"

2. Heta "My<3MrX" på msn

3. Hitta på smeknamn till alla kontakter i mobilen. Exempelvis "rääääääkrebeccaaa<33333" Eller "BHNNNNN<3333333333333333"



Ja, du fattar. en 3:a och ett < är allt som behövs.

#2 - - Egoinas mamma:

Man skall göra allt som man INTE tycker att en gammal kärring får göra, då har du gjort det innan du blir gammal kärring.. :D

Upp