En tanke bara

... Apropå det där med myskoxen.

Tänk om vi skulle döpa alla djur efter hur de luktar när de har sex.


...

...Skunken...(?)

bloglovin
I huvudet på My | |
#1 - - Janne:

Å nu vill jag bara berätta att jag har plöjt mig igenom maj och juni och du är lika kul där. Nu har jag bara juli kvar så är jag ikapp... woohoo!

Jag gillar din humor :D



Du tjatar ju mycket om detdäringa bloglovin. Jag använder inte det men jag har lagt till dig i min Google Reader så när du kollar in din statistik så kan du ju tänka dom prenumerationerna +1.

#2 - - Janne:

Jag glömde tala om att kommentaren ovan inte heller hade något med det aktuella inlägget att göra, men det kanske du märkte själv ;)

#3 - - Rebecca Utan Räkor:

Eh... Sov?

Men luktar folk gott när de har sex, alltså någonsin?

#4 - - Egoinas mamma:

HAHAHA! Tänk att bli kallad "räkan"!!!

#5 - - Myaraq:

Janne - du är en SKATT! :D

Känns extremt bra o få sån fin respons.



"Du är rolig" liksom. ÅH TACK! :D

#6 - - Crussoe:

Jesus, då borde ju tonårskillar bli kallade "öl-bocken", eller ?

#7 - - Crussoe:

Javisst gör jag det :D

#8 - - Sandiza Hotpants:

Sv: http://brunettsandy.blogg.se/2008/september/chokladmuffins-to-die-for.html#comment



ATTANS GODA! Ska jag berätta för dig ^^



Hehe, LUKTAR djur nåt efter dom pökat? Jag har aldrig testat sniffa på nåt nyparat djur faktiskt. Fast hundar lukatr nog räligt skulle jag gissa på, dom luktar ju alltid skit ;/

#9 - - Miiqa:

Jag vill nog inte veta vad jag skulle heta isf.. ^^

#10 - - My:

största frågan är ju,

vem fan tar reda på allt det här ?

#11 - - My:

HAHa, slå kattungar! det vore också en svinkul grej som Blondinbella kunde göra. ser en löpsedel framför mig; "Blondinbella dränkte kattungar i riddarfjärden". synd om kattungarna, men bara att hon skulle göra det skulle sätta lite fart på allt ! haha, ja. frågan är ju vem som bestämmer sig för att ta reda på hur djur luktar när de har sex, och även vem som tar reda på det !

Upp