Snabbgenomgång av tre månader

Jaha kompisar, då var vi här igen. Tiden flyger och jag drar mig för att skriva blogginlägg. Mitt mål var ju (minst) ett per inlägg månad men det kan vi ju konstatera att det har jag inte lyckats med. Så himla megadåligt. Men det är inte värre än att jag kan uppdatera er (och mitt eget minne inför framtiden) såhär:
 
November: Årets gråaste och vidrigaste månad. Göteborg hade typ 11 soltimmar och jag längtade desperat efter julmys. Första advent hade vi vårt traditionella adventmys med massvis med gottigt att förtära och massvis med underbara vänner.
 
 
December: Jag och John åkte till Thailand! John överraskningsbjöd ju mig på en Thailandsresa och lovade mig samtidigt att jag skulle få klappa på elefanter. Det fick jag också! Och eftersom den mannen är full av överraskningar så blev denna månad också den månaden då vi förlovade oss! Ja det är alldeles sant! John friade till mig på stranden en kväll i solnedgången och jag sa ja. Himla fint.
 
 
Januari: En till vintermånad (jag börjar tröttna på dem). Jag och John har lekt i snön och byggt snögubbar och sådär. Jag började äntligen plugga igen och blev jätteglad när det visade sig att en gammal kurskamrat sedan innan ska läsa samma kurs som mig i vår. Hurra!
 
 
Och nu är det februari och längtar ihjäl mig efter våren och sommaren. Det var väl det.
I huvudet på My | |
Upp