Det här med design

Kompisar, nu känner jag mig riktigt dum. Jag har ju haft samma, fula, eländiga design sedan den designen tyyyyp var ok att ha. Den var okej då liksom, inte mer, inte mindre. Jag har varit trött på designeländet ungefär lika länge men jag har inte orkat åtgärda det.
 
Ni förstår, jag hade ingen aning om att blogg.se hade ändrat designverktyget och gjort det så himla enkelt att ändra designen. På "min tid" var man tvungen att harva omkring i html som en annan data-hacker. Och eftersom jag inte är någon data-hacker så var det rent ut sagt ett jädra skitjobb att härja med designen. Men nu?! Poff, enkelt.
 
Så om ni inte ser den nya designen, tryck F5. Jag gjorde den enkel. Orkar inte krångla. Eller orkar och orkar. Jag varken orkar eller har tid pga min tillvaro styrs av en mycket, mycket bestämd och mycket, mycket liten människa.
 
 
I huvudet på My | |
Upp