Hejhejhejhejhej!

 
Igår när jag kollade in på bloggen lite snabbt såg jag att jag hade fått en ny Bloglover! Tänk vad GLAD jag blev då. Och tänk så himla dåligt samvete jag fick för att jag är så dålig på att blogga nu för tiden! Det känns lite ledsamt men jag ska försöka ändra på det. Det är bara det här med tid. Det finns så himla ont om tid nu för tiden. Jag vet inte om det är vintern som stjäl all tid och energi men jag tycker inte jag gör något annat än gå upp, äta gröt, åka till jobbet och sen går kvällarna åt att hinna träna, städa, handla, pussa på John och ibland krama lite på kompisar. Och sen sova. Och klockan frekking 06:00 nästa morgon börjar karusellen om igen! Pust.
 
Är det verkligen tänkt att det ska vara såhär när man är vuxen?
I huvudet på My | |
#1 - - Lillsyrran:

Hej och välkommen tillbaka!:) Jag håller med dig, ibland känns det som att man inte gör mycket annat än jobbar och äter. Men jag inbillar mig att det kommer att bli lite lättare när våren kommer och dagarna blir lite längre. För det är ju faktiskt mycket svårare att motivera sig till att göra något när det är mörkt ute!

Svar: Jag tror också våren är räddningen faktiskt. Jag ÄLSKAR våren.
Myaraq

Upp