Stalka mig

Eftersom jag har gjort storstilad (eh..) comeback här på bloggen tänkte jag försöka mig på en liknande ambitionshöjning på Instagram. Ja? Ja?!
 
 
Myaraq heter jag där. Fast med "_ud" på slutet. Jag har bilder på solnedgångar, tallrikar, blåbär, massvis med blommor, en herre från Inre Mongoliet, ränder, gamla människor på skogspromenad, en fjäder, ett kommunalt glaskonstverk i Uddevalla, en sanslöst vacker Grönlandsbild, roliga skyltar lite annat. Det låter väl bra?
 
Instastalka mig.
I huvudet på My | |
#1 - - AnnaWK:

Du har inte mycket till val, jag förväntar mig att du ska vara med på allt det där. Tänk dig bebisgos med varm choklad, värmeljus, kanelbullar och vackra höstlöv :)

#2 - - IMWi:

Nu tycker jag den där "storstilade" comebacken gå lite segt frammåt ;b

#3 - - Gaymasen:

... Nu var det längesen du skrev något igen.

Dina comebacks är ofta men få. ;-)

#4 - - AnnaWK:

Du det där med comeback var väl ändå och ta i..? Fast jag stalkar dig på alla sätt jag kan ;)

Antar att det är karttyget du syftar på - jag tror det kan bli riktigt bra när det väl kommer upp på väggen! Och syjunta i vinter låter ju som en förträfflig idé!

#5 - - Britt:

Åhh har du också Instagram. Jag följer dig gärna!

Upp